lördag, december 20, 2008

Trött på mobiltrams och telefonkö

Jaha, nu har jag fixat nytt abonnemang med nytt nummer och satt in sim-kortet i samma mobil och vad händer??? Jo, mobilen börjar ladda ner massa saker utan att man ens trycker på någon knapp, knapplåset är tom på. Gick in på mina sidor på nätet (det nya abonnemanget) och på någon timme hade min mobbe laddat ner 25 kb bara så där, fattar nada. Tog snabbt ut sim-kortet och satte i den i en gammal häck till telefon utan massa GPRS/3G finesser och ringde operatören igen för 54 gången sen igår. Mobilen lever ett eget liv med andra ord. Hoppas, hoppas de kan fixa detta utan att jag måste betala massa för något jag inte är skyldig för, min plånbok tillåter inte detta just nu (vems plånbok gör det innan jul???). Skall ringa på måndag igen. Handläggaren tog bort ärendet från kravlistan iaf tills ärendet är utrett så jag behöver inte oroa mej för att ngn kronofogde knackar på dörrn. Pust vilken jobbig helg. Jag skall iallafall köpa mina julklappar imorgon och inte tänka på detta.

Kramåhej

Inga kommentarer: