måndag, december 22, 2008

Julstök och telefonsamtal

Har suttit i telefon massa idag, först mobiloperatören sedan mobiltillverkaren sedan konsumentvägledaren och blev jag klokare?? Inte mycket. Skall ringa ett par samtal imorgon bitti oxå för jag vill veta lite om mina rättigheter och skyldigheter samt kanske lite tips om hur man skall formulera ett brev. Tänker ju bestrida min faktura och då gäller det ju att ha koll på det juridiska, lusläsa avtal och dylikt. Nu tänker jag fira jul och skita i allt det där.


Har städat lite grann, resultat kan ni se här, har "hjälp" om man säger så. Om man förstorar bilden ser man hur koncentrerad Agnes är när hon staplar översta kastrullen (fotot ej toppkvalitet, svårt att fota aktiva barn som ständigt är i rörelse)......













Granen blev rätt fin när den var pyntad och klar.

Imorgon blir en hektisk dag.
1 Slåss med alla människor i affären
2 Ringa fler jobbiga samtal ang min mobilräkning
3 Städa klart
4 Slå in paket
5 Göra Janssons
6Aktivera barnen så de inte blir helt rastlösa´

Nu skall jag se cityakuten.
Puss å hej

Inga kommentarer: