torsdag, december 11, 2008

Back to work

Äntligen kände jag mej såpass så att jag kunde gå till jobbet, jag hatar och vara hemma, även om det varit lugnt och skönt med massa bra film och go soffa så blir jag så rastlös.

Igår blev jag så stolt över Agnes att jag nästa började gråta. Gårdagens julkalender innehöll russinpaket och Tilda satte i sej alla russinen i sitt paket på en kvart ungefär och ville ha mera. Jag sa till henne att; nu är de tyvärr slut, men då tog Agnes Tildas tomma ask och la i massa rurrin från sin ask i den, utan att hon ens blivit ombedd att bjuda. Tilda blev jätteglad och gav Agnes en stor kram och sedan har vi berömt Agnes jättemycket för att hon var så givmild. Mina duktiga små tjejer.
Idag på jobbet hade jag tur, hade glömt lunchlådan hemma men när jag kom till jobbet fick jag veta att det var julbord i matsalen, hade jag missat totalt. Åt så mycket att jag fortfarande är mätt. Man får passa på, i min branch blir man inte "bjuden" (fick betala halva själva) på julbord var och varannan dag.
I morgon är jag ledig och då skall det komma snö:-). Hoppas vi kan vara ute och leka då.

Kramågonatt

Inga kommentarer: