tisdag, december 02, 2008

Idag ryker håret...

Igår tog det 3 timmar innan Agnes somnade och då i mitt knä, riktigt jobbigt eftersom jag själv var så trött och ville gå och lägga mej. Idag har jag varit ledig och det var riktigt tur för jag har vart så slut.
Lämnade barnen hos farmor och farfar och åkte till gymmet för att träffa J som är xtravaganzakonsult. Gick en viktminskningskurs de hade i våras och vi skulle ha en uppföljning med vägning och så. Hade bara gått upp 3 hg sen sist och det är inte illa med tanke på hur mycket skräp jag ätit och hur lite jag kunnat träna beroende på sjukdomar och tidsbrist. Det svåra med motivationen är ju när man nästan nått målet, men ändå känner sej ganska nöjd, då gäller det att inte släppa fokus. Vi bestämde att ses igen i slutet av januari och bestämma nytt mål då, att jag skall vara nöjd med det jag uppnått hittills och försöka bibehålla det som är över jul utan att det gåt åt fel håll. Kändes kanon efteråt och jag hann träna en sväng oxå. Hämtade barnen om satt och frossade i våfflor med sylt när jag kom (hade vart gott, men...)

Skall till frissan ikväll kl 18 och då ryker håret all världens väg (om jag törs...). Kanske lägger in foto så småningom.

Kramåhej

Inga kommentarer: