tisdag, januari 20, 2009

Nu jävlar....

.....skall jag ta tag i de sista ettriga kilona som lagt sej runt magen i höst. Det svåra är ju att motivera sej när man är ganska nöjd. Gick en xtravaganzakurs i somras och losade ca 13 kg och var så stolt. Ca 3.5 har kommit tillbaka pga alla sjukdomar, brist på träningstillfällen, lite motivationsbrist samt jul, men nu jävlar. Går fortfarande hos konsulten och pratar/väger mej 1 ggr/månad och äter enligt deras tallriksmodell så ofta jag kan. Problemet är ju godissuget samt helgfrossandet samt brist på motion. Nån som vill haka på så vi kan peppa varandra????

Dagens vikt: 63.0
Målvikt 58.0
Antal veckor:10

3 kommentarer:

rullgardinsflikkan sa...

Ellen jag är lätt på...jag har iof 8 kg som jag vill bli av med men jag kan ju göra mitt bästa :-)

Ina sa...

Du vet att jag kämpar oxå på. Men det är som du säger. Detta sockersuget, shit vad svårt det är att bli av med det

Fetbulan sa...

Då kämpar vi gärnet tjejer!!!Vi kan ju tjöta via msn (ellen_carlsson@hotmail.com)eller fejsan.