fredag, januari 30, 2009

Firar att jag varit duktig med vatten (nä vin såklart)

Denna vecka har jag varit duktig, inte slabbat med massa godis och skit samt tränat tre gånger och tyckt det vart roligt alla tre:-). Det är ju en förutsättning för att något skall funka, att ha kul alltså. Kommer precis från gymmet och spolierar allt mitt slit med lite vin, men det är jag värd!!!

Tycker synd om alla kändisar som har sån press på sej. Size zero är varken snyggt eller hälsosam, åtminstone inte för de som inte har anlagen från början, och de är nog inte så många till antalet.
Hänsvisar till artikeln om Kate Winslet som i mitt tyckte är bland de vackraste i Hollywood för tillfället.
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klick/article4285320.ab
Är hon tjock så bor tomten på månen (enligt mina barn gör han ju det, dumma mormor som slår i dom såna dumheter...).

Inga kommentarer: