fredag, februari 20, 2009

Vad skall man skriva och inte???

Ibland tycker jag nog att min blogg är ganska opersonlig. Man skriver om saker som händer här och nu men inte alltid om det som man kanske vill eller behöver skriva om.
När jag började blogga så tänkte jag att det är en sorts dagbok som jag kan gå tillbaka till när jag vill, men i efterhand när jag läser så är censuren ganska hög. Så ok, man kan välja att vända ut och in på sej själv och sin själ, få massa läsare och kommentarer, eller gå en gyllene medelväg, med få läsare. Men vad är då meningen med min blogg?? För mej spelar det ingen roll om 5 eller 50 läser, huvudsaken är att jag och ev läsare gillar det jag skriver och det räcker för mej.

2 kommentarer:

rullgardinsflikkan sa...

Tycker du har en väldigt sund inställning till det hela :-)
Jag fastnade i bloggträsket ett par dagar där och blev besatt av besökarantalet..och jag vet fler som är det :-)

Men nu skiter jag i vilket och har gått tillbaka till mitt bittra hatiska skrivande istället :-D

Anonym sa...

Jag älskar din blogg :)

Puss på dig