söndag, februari 15, 2009

Fint vin och spandex

Korkade upp ett 259 kronors vin och bänkade oss framför TV:n. Vinet var jättegott, men nog ett sånt vin man ger bort, skulle nog inte köpa till mej själv om det inte var ett väldigt speciellt tillfälle (typ melodifestival??).

Rätt låtar gick vidare till Globen, Mede blir bättre och bättre och pausunderhållningen var ok. Har en liten fundering ang rockarnas frisyrer och spandexbyxor, menar dom allvar? Isåfall är det det töntigaste jag sett 2009, men låten satte sej som en smäck i hjärnan.
Amy Diamond skulle inte gått vidare till andra chansen, snälla du väx upp någongång, jag har iallafall tröttnat på mellanstadiediskomusik. Jag tyckte både Jennifer Brown och Coookies and bean hade bättre låtar och förtjänade den platsen.
Vad skall man säga om Markoolio då, jag gillar honom, men han skulle nog inte gett sej på detta med att "sjunga" ballad, hade hellre sett honom i en äkta Markoolio-låt. Och vad i helsefyr var det för snubbar som figurerade bakom honom, började brinna och utförde nån slags robotdans, oh my god.

Vinet var inte bara gott utan även rena sömnpillret, däckade redan kl 22, läste 2 sidor i min bok sen var det kört.

Inga kommentarer: