söndag, februari 01, 2009

9 augusti...

..är det vår bröllopsdag och det vore ju kanon om man kunde få tag i biljetter till Madonna den dagen. Synd att de är så dyrt att gå på konsert, minst 700 spänn tror jag de kostar.

Simon och Tuva, barnens kusiner var här, de leker så bra ihop, Agnes, Tilda och Simon.
Agnes kan ibland ty sej till oss vuxna och hon vill gärna vara i ärheten av lilla Tuva, 4 månader. Hon sa en dag att hon ville köpa en egen bebis och att vi skulle åka till Maja och Fredrik och köpa Tuva...vill hon ha syskon tro???? Sorry Agnes, sådana planer finns inte.

Iallafall så lekte Tilda och Simon inne på tjejernas rum och när vi gick in och kollade så satt de nakna inne i pippitältet med änglavingar på sej och sa de var änglar...Sååå sött!!!

Åkte hem till mor och far och köpte med oss pizzor, smaskens!!
Är på G att bli skitförkyld och är så fruktansvärt matt, somnade i soffan hemma hos mor och far och sen somnade jag till bolibompa. Nu sitter jag i köket och väntar på att ungarna skall sova så jag kan krypa ner i sängen. Hoppas jag är bättre imorgon så jag orkar jobba, vill inte vara sjuk.
Blir lite frustrerad över att bli förkyld precis när träningen kommit igång, så är det ju alltid och denna hösten/vintern har varit bedrövlig.
Nu är det tyst inne hos darlingarna så då passar jag på.

Kramågonatt

Inga kommentarer: