måndag, februari 09, 2009

Madonna-here I come!!





Gissa vilka som skall fira ettårig bröllopsdag på Madonnakonsert, någon som är avis?? Maken fick pallra sej iväg till stans turistbyrå och köa 1.5 timme för den åtråvärda lilla lappen, 1800 spänn för 2 pers, då måste hon ju vara j-ligt bra, eller??

Nu har även tvilling 2 fått flunsan så jag har sovit mella två kaminer inatt. Tur man har snälla föräldrar som ställer upp och passar när det är körigt att vabba från jobbet. Nu är jag ledig två dar, och när maken kommer hem ikväll skall jag åka till affären och bunkra upp med sjukligmat, som dricka och glass och sånt som brukar gå ner hur sjuk man än är (nästan iaf).
Nu skall jag gå och sätta på en ny Pippi-film, Pippi rules!!!

1 kommentar:

Anjo sa...

JA jag är sotis!!!! Uscha dej...men hoppas ni får kul!!