onsdag, februari 11, 2009

Blä för febran

Agnes var i tisdags så gott som feberfri, medan Tildas temp låg på stadiga 39 grader. Trodde i min enfald att kanske Agnes skulle orka gå till förskolan på torsdag och Tilda stanna hemma med morfar, eller vem det nu blir. Onsdag morgon och Agnes temp är åter uppe på nästan 39 grader medan Tilda hade 37.7, förstår mej inte på detta.

Handlade lite överaskningspresenter till mina små sjuklingar igår kväll, det blev ett kit med 3 Pippifigurer, dunderKarlsson och Blom + Prussiliskan, samt ett paket med 4 MussePigg pussel.
Ställde grejjerna på köksbordet och i morses när Tilda vaknade (alldeles för tidigt) så blev hon såklart till sej över presenterna och ville börja leka direkt. Det var ju bara att kliva upp och packa upp kartongerna. Tack, Men Ninna inte fylla år, sa min lilla gullunge.

Nähä, inga besök idag heller, hade hoppats på att min kära mor ville spendera en timme här på sin lediga dag, men hon hann inte. När maken kommer från jobbet skall jag åka och träna, måste få komma ut en sväng från sjukstugan.

Inga kommentarer: