söndag, februari 22, 2009

mediokerfestival

Gårkvällen spenderades med räkor och vin framför melodifestivalen, as usual. Inte många låtar som föll mej i smaken, men Mede är soklart bäst!!. Det bjöds på lite nakenchock faktiskt, Velvets kreation framhävde faktiskt ett par väldigt schyssta spiror, men låten?? Ja den har jag glömt. De skuttande pingvinerna gich vidare direkt och det var väl ok, Molly sjöng som en gud och var bedårande snygg, men trista ballader är inte min femma. Jag garvade när jag såg herr Bard, han såg ju störtskön ut i ridbykor, ridhjälm och piska, men låten var inte deras bästa. Började omedvetet stampa takten till Rickfors dänga, jag vet att den var "köpa vingar för pengarna 2009", men det svängde faktiskt och det gjorde även den bloda tjejen som sjöng på grekiska som internationella juryn valde. Hoppas nästa vecka blir bättre, än har jag inte hört min vinnarfavorit.
Håller med lite:

Inga kommentarer: