onsdag, februari 11, 2009

tatueringsmotiv sökes!!


Kollade in dessa snubbar igår och jag undrar om jag är den enda i hela världen som inte har en endaste enda liten tatuering??? Jag blev skitsugen som så många gånger förut, speciellt när man ser vilka fantastiska konstnärer tatuerarna är. Jag är en fegis när det gäller och tänker att när jag väl skall sätta dit något permanent på min kropp skall det vara något som jag kommer att vara stolt över resten av mitt liv, än har jag inte hittat det rätta motivet, och själv kan jag inte teckna mer än streckgubbar såom någon kan teckna någon snygg tatuering till mej vore jag glad.


En gång 1996 var jag så modig att jag (svårt bakfull) piercade naveln, kan inte säga att jag ångrade det, för jag var hemskt stolt över hur modig jag varit. Sedan tog det över 6 månader innan det läkte och när magen svällde och midjemåttet ökade med en halvmeter när jag väntade twinsen 9 år senare var jag tvungen att ta ut smycket. Hålet såg då helt groteskt fult ut, det sprack nästan till naveln och huden runt blev helt svart.

Nu har hålet antagit sin normala form och jag tror tom att jag med lite våld skulle få i ett smycke igen, lagom till beach 2009 kanske??

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjejernas namn någonstans, kanske?
Kolla på min sida på fl så ser du min (om du inte redan sett den), jag kan texta en till dig. I övrigt kan jag knappt göra streckgubbar....