torsdag, mars 26, 2009

Hockeyjävel och frustration på jobbet

...hur kan man sumpa sina chanser på hemmais och allt. Det ser ut att bli en andra gång på raken och jag är djupt besviken. Nu skiter jag hockeyn, fan.
Det var stor frustration på jobbet idag. En kollega var kass i magen, diarré och illamående och fick gå hem så det var full fart och sanerades högt och lågt med sprit. Synd man inte är immun efter genomgången kräksjuka. Riktig skitdag idag-kort om folk, mycket att göra och bara strul, pest.
Skall ta över ansvaret för några av våra analysinstrument på jobbet och efter alla problem idag undrar jag vad jag gett mej in på?????

Nu börjar min hals klia, rösten är skrovlig och har ömma lymfkörtlar på halsen, fan oxå, kan inte bli sjuk nu. Efter friidrottsträningen försvann min röst nästan helt.
Till råga på all skit idag så strular barnen och vill inte sova, bara bråka. Nu är jag arg och trött.

Inga kommentarer: