söndag, mars 29, 2009

Aj fan, där åkte lilltån av....

Jag har för tillfället jordens största otur, är en loser helt enkelt. Det är nu man inte skall spela på hästar eller köpa trisslotter.
Igår eftermiddag drog jag i min lilltå rätt i kökssoffan och jag säger bara: HELVETE vad ont det gjorde, skrek rätt ut och trodde jag skulle svimma och kräkas av smärta. Hela tån böjdes åt sidan lixom och efter det är tån illblå, jättesvullen samt att det ömmar på sidan av foten. Tror nog den är bruten, så det är bara tejpa gå i stadiga skor (om jag får på mej någon..) och stå ut tills det läker. Fick en spricka i foten för några år sedan och fick det rådet, det svåra är ju att hitta skor man kan ha i början när det är så ömt. Men skall man bryta tår så måste ju lilltån vara bäst, man stödjer ju inte så mycket på den.

Inga kommentarer: