tisdag, mars 31, 2009

Här var det klippt!!

Nyss hemkommen från frissan, nu är jag riktigt korthårig och mörk...Nej, jag har inte färgat, bara klippt bort alla blonda slingor. Det måste varit åratal sedan jag haft min alldeles egna hårfärg, visste inte att jag blivit så mörk, eller mellanblond kanske det kallas.
Idag har Agnes och Tilda sminkat sej...
De har rotat i mitt skåp och hittat en foundation, en ganska mörk sådan, kladdat lite på sej själva samt lite på bordet och golvet. Blev rätt arg för det var en oöppnad förpackning som jag tänkt sälja vidare till kund, när min MaryKay verksamhet kommit igång. Nu får jag använda den som demo istället....
Får hitta ett bättre ställe för mitt lilla lager, någonstanns de inte når trots att de står på pall/stol.

Idag skall jag fira att det är en alldeles vanlig tisdag med lite gotte. På väg hem från Nääs, där jag klipper mej, så finns det ett godisställe och jag hade ärende dit för att köpa snus åt maken och då kunde jag inte låta bli.....
Är det någon som smakat Plopp med saltlakrits förresten????Beroendeframkallande!

4 kommentarer:

Ina sa...

Hej.Ska du oxå börja sälja MaryKay? det ska jag och det går segt för mig.. Kul när de hittar dina saker, väntar tills de blir äldre och ska använda dina kläder ;-)

Elin sa...

jag har varit dukig o skaffat en ny roligare blogg, la upp några av bilderna på tjejerna som ja snackade om, hoppas det är lugnt :) kram Elin

http://elinale.blogg.se/

Amathea sa...

Nämen.. ska du börja sälja MaryKay! Gillade deras produkter, men lite dyra. Fast å andra sidan råkade jag shoppa loss för nästan 1500:- (inkl presentkort för 500) på makeupstore ;-)

MaryKays handprodukter är ju förbannat härliga!

camilla sa...

MarKay här ser jag, har fått erbjudande om att sälja, får se om det blir av bara! Vet ju att produkterna är bra, då jag använder dom själv.