torsdag, mars 05, 2009

2 komplimanger idag-"stolt"

Det är ju inte var dag man fått komplimanger när man sticker folk i armen för att ta blodprov, tvärtom, men idag har jag fått TVÅ. Kommer leva på detta hela veckan.
Första patienten sa: Tänk att jag får spruta av en sån vacker ung tjej (jag, ung? Jag sträcker på mej och visar leg på systemet nästa gång oxå). Jag, vacker?? (Blev nästan lite generad ju...)
Fjärde patienten sa: Dej har jag inte sett förut, va trevlig du va. Tack så mycket.
Vad de andra sa kommer jag inte ihåg, men ingen har åtminstone sagt något otrevligt, så det har varit en bra dag idag:-)

1 kommentar:

M sa...

Å vad gott man mår efter lite fina komplimanger:) Snacka om att man behöver det som småbarnsmorsa;)

Jorå...jag fick visa leget i fredags på bolaget...va ju bara tvungen att berätta;)*rätt stolt jag med*