söndag, november 23, 2008

Trött och lite bakis...

Hade en kanonkväll igår:-D. Var hemma hos våra exgrannar på vin, ost och sällskapsspel, kanontrevligt och jag har nog aldrig skrattat så mycket på länge. Tack B och J.

Vi var inbjudna till andra exgrannar på 30-års fest (typiskt att det alltid krockar), men jag passade iallafall på och smita dit en sväng på natten och säga grattis och sjunga singstar. Det blev jättesent och jag kom hem samtidigt som tidningsbudet kom med GP..... Kan ju aldrig sova länge på morgonen nu för tiden, längtar jättemycket efter barnen oxå och mormor skjutsade hit dom vid 11-puss, mina älsklingar!!! Seg dag men har mått rätt bra, har väl inte orkat aktivera barnen så mkt som de behövt och det märktes vid läggningen, Agnes sprang säkert upp 30 gånger innan hon kom till ro. Nu sussar hela familjen sött utom jag och det skall jag ändra på nu, har ju lite att ta igen, men det är ju självförvållat så jag kan inte klaga.

Inga kommentarer: