fredag, november 14, 2008

Skall man börja blogga efter en halv flaska vin??

Jaha, nu var man fast i bloggträsket. Jag har ju alltid haft ambitionen att skriva dagbok (med mer eller mindre lyckat resultat) så varför inte börja nu, när man är på glatt humör, kräksjukan hos ena ungen har lyckligtvis inte spridit sej till resten av familjen, samt man har druckit lite vin. Så vad skriver man nu då i sin (nästan) allra första blogg (jag har ju en väldigt ouppdaterad på familjeliv oxå.) Jag har inte en j-la aning men det ger sej. Kommer att försöka dela med mej av mina olika erfarenheter av sånt som ger livet mening och annat som inte ger livet nån mening alls, men det ger sej. Tills dess får alla som eventuellt läser ge sej till tåls .

Om nån undrar över fetbulan så beror det på en riktig snefylla och en felplacerad trappa på Dojan i Göteborg (alltså jag ramlade handlöst baklänges efter ett antal tequila och attans där var visst en trappa) vilket resulterade i en praktbula och kraftig hjärnskakning. Eftersom nicket bulan alltid är upptaget överallt så passade ju fetbulan som en smäck eftersom bulan var "fetstor".

Har precis kollat idol och blev lite ledsen, tyckte den lille vispen (Johan Palm) hade gjort sitt för denna gången.
Kram å gonatt

Inga kommentarer: