torsdag, november 27, 2008

Pepparkaksbak och trevligt besök

Veckan som varit har vart fullbokad och inte mycket tid över för träning, datorer och bloggande.
Igår träffades alla arbetskamrater hemma hos en som har en otroligt fin lägenhet med fantastisk utsikt (fast det var ju mörkt så vi så inte mycket men man kan ju ana!!). Vi firade M som fyllt 50 i september och undertecknad som sprang till vigselförrättaren i augusti och det gjorde vi med kanongod mat, efterrätt, tårta och lite vin till det. Jag fick presentkort på systemet och det var ju en kanonbra present till oss som har vinkällare. Vi skall nog handla några riktigt fina viner eller kanske gå på någon provsmakning av något slag. Tack, tack!!

På förmiddagen idag var jag och barnen och storhandlade och det gick smärtfritt för en gångs skull, inget bråk eller tjat och jag var så mallig över våra underbara ungar. När vi kom hem blev det pepparkaksbak, eller rättare sagt; jag bakade barnen åt deg och kladdade med mjöl. De tyckte att det var skoj iallafall så i morgon blir det lussebullar. Kusin E kom vid 12 och hon fick lite lunch och sen lekte hon med barnen en stund, de verkligen avgudar henne:-) Hon tog några jättefina foton oxå. De med lussebullarna har jag tagit, kan man se vilka jag gjort och vilka barnen gjort???














Nu skall jag spela lite nintendo innan sängen väntar.

Kramågonatt

Inga kommentarer: