torsdag, november 20, 2008

Jag är en stel kärring

Äntligen kom mitt efterlängtade Nintendo wii:-D. Skapade en profil och gjorde lite tester på den medföljanda balansbrädan och den räknade ut att jag var 46 bast, kul, kul. Ingo gjorde likadant och hans ålder skulle vara 47, då är vi ju lika stela och ledbrutna båda två fast han är 10 år äldre. Skall göra om testet snart och se om jag kan föryngra mej lite, det är ju synd om han lämnar mej för en smidigare och yngre förmåga!! Det var riktigt kul och yogaövningarna bevisade att min balans och smidighet inte var den bästa, men jag var en j-el på att rocka rockring.
Idag har det varit riktigt tufft på jobbet. Några av arbetskamraterna var i Göteborg på ett studiebesök och ungefär samtidigt som de lämnade arbetet började allt strula. Allt var oki innan jag slutade strax efter 18 iaf.
Jag har gjort skäl för min löneförhöjning idag, den är jag förresten rätt nöjd med, för så mycket har jag aldrig fått någonsin. Fast helt nöjd är man ju inte eftersom jag fortfarande tycker att de flesta inom den offentliga sektorn tjänar alldeles för dåligt, men det är ett steg åt rätt håll.

Har fått reda på något riktigt tråkigt idag om en vän som har fått ett fruktansvärt jobbigt besked. Jag är ledsen och förbannad över att det skall vara så orättvist men håller alla tummar och tår att allt skall gå bra, man skall ju inte måla fan på väggen. Kämpa på L du fixar detta!!

Nu skall jag sussa.
Kram å gonatt!!

Inga kommentarer: