lördag, maj 16, 2009

Norge here I come

Skall emigrera dit, om då endast för en dag (typ17 maj). Har firat Norges nationaldag förut och hur skall det då inte firas imorgon, f-n va kul, längtar tillbaka till Dröbak. Gardemoen lär iaf vara knökad.
Skall jag vara ärlig så satte sej inte låten direkt i mitt huvud, men det kommer, den stack ut och det var kul att en annorlunda låt vann. Annars gillade jag ganska många låtar för en gångs skull, annars brukar det vara en 2-3 stycken som suger pung, men de flesta var lyssningsbara. Höll pinsamt nog på finlands låt som jag tror kom nästan sist, sedan gillade jag albanien, ryssland,ukraina,rumänien (som oxå kom nästan sist) samt de där som hette i efternamn nästan som rumphål med ett h sist (anush).
För övrigt har kvällen varit kanon, grill, vin, melodifestival-kan inte bli bättre. Nu får man vänta ett helt år till nästa gång!

Inga kommentarer: