söndag, maj 31, 2009

Härlig helg

började med ledig fredag, bärs och bowling på kvällen och jag åkte på däng inte helt oväntat...Hade en jättetrevlig kväll och ledde cykeln nästan hela vägen hem för säkerhets skull...
Lördagen var underbar men jag vaknade med världens träningsvärk i vänster lår, skumt. Ägnade hela dagen åt trädgårdsarbete och var riktigt stolt eftersom jag inte direkt föddes med gröna fingrar, lyckas tom döda kaktusar lixom.. Grillning med bror med sambo på kvällen och vi proppade i oss så mycket att vi knappt orkade dricka öl ens , då är man mätt. Det blev en lugn kväll mao och somnade strax efter 23.
Underbart väder även idag (söndag) och det blev lite mer trädgårdsarbete och det har satt sina spår för jag har ont precis överallt. Firat mammor har vi hunnit med oxå. Underbar helg, men jag är orolig att barn och jag är på g med förkylning igen, känner mej inte helt 100 så vi får väl se....
Har en jobbig vecka framför mej så jag måste vara frisk.
Nu skall jag göra tidig säng och gå och lägga mej.

1 kommentar:

Ina sa...

Åh ad mysigt det låter med en sådan helg. Speciellt till detta vädret oxå. Hoppas att ni inte blir sjuka nu utan att det går åt rätt håll. *kram*