tisdag, maj 12, 2009

Jobbigt att fylla år...

Idag har det vart så fruktansvärt trotsigt att jag var väldigt nära att bryta ihop (lipade faktisk en skvätt om jag skall erkänna). Trotsen berode säkert på otålighet+förkylning + en mamma som flänger runt och städar och bakar. Stressade mammor är Big NO. Förkylda barn och mammor är megaBIG NO. Till slut sket jag i städandet och gick ut en sväng i trädgården med ungarna. Vi åt lunchen ute oxå och sedan gick vi till fsk för vernissage. De bjöd på tilltugg och vi fick titta på teckningar och foton-trevligt. Kalaset gick bra och ungarna var äntligen på gott humör, fick jättebra saker-TACK alla!

Nu är jag helt SLUT. Luftrören värker och imorgon skall jag åka till jobbet på brandutbildning trots ledig dag-ser inte fram emot. Imorgon kväll har jag hudvårdsklass med 12 (!!) av mammas kollegor-börjar bli lite nervös och får använda resten av kvällen till att planera upplägget av detta.

Mina älskade treåringar, ni är underbara trots trots!!!!

Inga kommentarer: