söndag, maj 10, 2009

Helgerna går för fort!!

Har haft en fantastiskt trevlig helg och gårdagens tjejfest var verkligen kanonlyckad. Hade lite homeparty med Mary Kay (hudvårdsgrejer)och Dag och natt (smycken) och sedan fest efter det. Det var verkligen en kanonkombination och alla verkade nöjda och vi fick sålt en del på köpet. Sen var det en underbart spännande (lite för spännande ibland) handbollsfinal och YESSSS, AHK vann. Vi gick till Bolaget för att dansa, klientelet bestod till 90 % av kåta desperata grabbar, och när man som jag är lyckligt gift så blir man inte jätteimpad när de nyps i arslet gång på gång. Vi hade ändå skit kul och dansade och valsade hemmåt när stället stängde. Jag har skitsvårt att somna så jag satte igång att städa och sedan käkade jag rester så jag kom inte isäng förrän 04:15. men va gött att slippa städa dagen efter, vad smart jag är...ibland.

Inga kommentarer: