fredag, april 03, 2009

En hektisk helg

Ser fram emot en helg med massa planer. Jobbar till 19 ikväll, hem och packa inför turen till Alvesta och mormor imorgon. Det var länge sedan jag träffade henne och hon är ju ganska risig så jag ser verkligen fram emot att träffa henne. Lördag kväll kommer jag ha fjärrkontrollen alldeles för mej själv för Ingo skall på fest. Söndag skall jag på 2 homepartyn, ett med smycken kl11 och ett med barnkläder vid 15, eller var det 16?? Angela hjälp!!
Jag gillar när det händer lite saker på helgerna, fast lite fest hade ju inte varit fel, det var länge sen jag festade loss ordentligt. Blir ju inte så många tillfällen till det för tillfället. Nä nu börjar jag få bråttom, barn skall fångas in, tänder skall borstas, jag skall mejkas, ytterkläder tas på osv.
Ses efter helgen

1 kommentar:

Ina sa...

Låter som en toppen helg. Hoppas det blev det oxå. *vink*