torsdag, april 16, 2009

Är ett svullo...

....efter att tryckt i mej på tok för mkt tårta. Hade bakat både marängtårta och chokladtårta och även om de blev lite misslyckade ut så var de SÅÅÅÅÅ goda, speciellt marängtårtan .Glömde fota min chokladtårta, trots att den blev platt så vart det skitsnyggt när jag garnerat med florsocker och physalis, ni får försöka tänka er hur fin och smarrig den såg ut.
Nu är jag fruktansvärt mätt och smått illamående och ångrar den sista biten som jag tog precis nyss, till kvällsmat.
Det var ett trevligt kalas iallafall, även om man inte fyller nåt jämt (typ 27.... eller hur mkt var det nu???) så är det ju så sällan man träffas trots att man bor så nära, man får ta tillfällena i akt.
Undrar om någon har lust att sparka mej riktigt hårt i arslet så jag kommer iväg och tränar snart, för annars kommer det inte bli någon "beach2009" utan "at home in the garden with a lot of clothes 2009"

4 kommentarer:

Ina sa...

jag är ingen beach2009 tjej heller, utan det andra med.
Låter sååå gott med marängtårta. Hopas att helgen blir bra. *kram*

Amathea sa...

Du kan få ligga på stranden brevid mig i sommar så kommer du va riktigt smal o läcker ;-)

Fetbulan sa...

Jag åker ut till dej i Börta då Amathea, och hoppas att ingen av dina grannar är hemma!!!

Jelena sa...

Stort grattis i efterskott på födelsedagen!!! :-)
Kram!