onsdag, oktober 14, 2009

Har haft en underbar semester

Har världens tråkigaste blogg för tillfället. Jag skriver ju alltför sällan och när jag väl får skrivit något är det bara om hur ouppdaterad jag är. Vet att det är så periodvis, har ju egentligen massor att skriva om, men när inte tiden finns och det är så mycket man vill sätta på pränt så blir det lite lixom ingenting av det.
Kan ju skriva några rader om vår fantastiska Kreta-resa. Hela min familj, föräldrar, syskon med resp samt syskonbarn var iväg, en nätt liten skara på 12 personer. Hade vi kul eller hade vi urkul????? En vecka är ju alldeles för lite, men hade det varit mer så vete sjutton om jag kommit i byxorna, för All-Inclusive är inte nådigt för figuren. Väl hemma och svullen som en j-la gris längtar man tillbaka och hoppas att man kan gör om detta någon gång, inom en inte allt för avlägsen framtid.

Inga kommentarer: