fredag, juli 24, 2009

Vilken dag som helst...

skall jag börja mitt "nya liv". Efter semesterns slarv med käk, ingen motion och lite för mycket flytande varor så skall jag bättra mej-när som helst...
Första veckan på semestern har gått över förväntan, har alltid sån sabla ångest innan man börjar för det känns som man inte kommer ihåg nåt, men det gör man, sitter i märgen på nåt sätt. Konstigt att det känns som att semstern gick så fort men ändå så är det som om man varit borta från jobbet en evighet...

Träningen har fått en skjuts iom att jag köpte "sports active" till mitt wii-spel. 20-30 minuter om dan hinner man träna, det finns faktiskt få ursäkter för det, speciellt när man bara behöver gå ner i källaren, starta spelet och köra. Ungarna är med oxå, de får en fejk-fjärrkontroll och egna gummiband och så härmar dom mej-skitbra!!
Rätt tuff träning för en annan som legat i ide ett par månader. Svetten och träningsvärken infinner sej och det är det man vill. I spelet så finns en 30-dagars utmaning och den kör jag, för varje pass blir det lite tuffare och det är stor variation mellan övningarna, både styrka och kondition. Snart är jag redo för gymmet igen!!!!

Inga kommentarer: