lördag, juli 25, 2009

Oj vad jag är flitig....

2 inlägg på 2 dar-fantastiskt!!! Det artar sej.
Tog en härlig sovmorgon, likaså barnen, hur skall det gå nästa vecka när förskolan börjar igen... Nästa vecka går de på en sommaröppen fsk med ny personal, nya barn och nya lokaler, deras ordinarie förskola öppnar vecka därpå. Har förvarnat jobbet att jag kanske måste flexa lite på morgonen, vill ju inte stressa med lämningen när det är så nytt. Tur de har varandra. Är verkligen fascinerad hur himla goa vänner de är, även om de bråkar som vilka syskon som helst så är de verkligen supertajta och otroligt måna om varandra-LOVE. Det är nåt visst samspelet mellan tvillingar , även om de inte är enäggs så har de ju vart ihop ändå från fosterstadiet så det är klart det blir speciellt.

Funderar på att gå ner i min källare och träna lite, än så länge bara i funderingsstadiet, har precis ätit lunch så om jag inte skall få håll så får jag vänta lite. Efter träning så blir det dusch och piff och grillkväll med ett par tjejkompisar, skall bli trevligt. Återkommer imorgon...eller nåt

Inga kommentarer: