onsdag, juli 08, 2009

mer än halva semester avklarad....

Jisses vad fort semestern går, snart jobb och slit igen. Har haft en underbar semester hittills så jag klagar inte. Nu har vi inte mycket planerat, tar dagarna som de kommer. Imorgon grill hos goda vänner, fredag fest för en kompis som fyller år, lördag grill igen, så tassar det på. Har totalt spolierat beach 2009, massa skräpmat, alkohol och brist på motion har gjort att jag känner mej fetare än på länge, skit oxå. Men jag känner mej själv och vet att jag kan ta tag i allt efter semester då vardagen återgår till det normala, satsar på Beach 2010 istället.....
Har börjat planerna på mitt nya sundare liv med att köpa ett nytt spel till Wii som heter Sports active-verkar spännande. Sedan får man väl ta tag i gymmet igen, är ju typ stödmedlem där sedan några månader tillbaka.....Känner jag mej själv rätt så brukar träning och kost hänga ihop, börjar jag träna så äter jag automatiskt bättre.
Men det blir nästa veckas problem, SKÅL och gokväll!!!

Inga kommentarer: