söndag, augusti 16, 2009

Ny vecka-nya utmaningar

Avslutande min 30 dagars challenge på mitt Nintendpo Wii i onsdags. Iofs så behövde jag 32 dagar för att klara 20 pass, men jag är nöjd ändå. Med mina arbetstider har jag lixom inte alltid tid att träna 5 dagar i veckan, så är det bara. Kanske skulle återta min gymkarriär igen, det är dyrt att vara stödmedlem....
Denna veckan kommer några semesterfirare tillbaka på jobbet och det kommer troligen bli mer att göra. Har ledig dag imorgon då fsk är stängda, annars långa dagar allihop.
Ser fram emot helgen med party både fredag och lördag och barnen skall sova borta 2 nätter. Första natten hos sina kusiner och på lördag skall Tilda sova hos mormor och morfar och Agnes hos farmor och farfar, de är mysigt för dom att få all uppmärksamhet ibland.

Inga kommentarer: