tisdag, augusti 25, 2009

Det blev en bra dag..

...och det berodde säkert på att jag fick inta morgonkaffet i lugn och ro, sedan hade vi lite roligt planerat oxå, inte bara städ och tvätt och annat jag gör när jag är ledig.
Åkte först till en kompis och lånade lite Mary Kay saker till helgens äventyr. Fikade där en stund och barnen lekte med hennes son.
Efteråt blev det Maxi där vi träffade svägerskan med ungar. Hennes äldsta fick dela kundvagn med Agnes och Tilda och så enkelt har det inte varit att handla någon gång förut!! De sjöng i kör för hela affären och hade grymt skoj. Sa till svägerskan att jag kan ta med mej Simon varje gång jag handlar.....
Åt lite lunch hemma hos dom och barnen fick leka, det gick ganska bra förutom att Tilda fick ett plastsvärd i ögat, eller precis jämte och var otröstlig en bra stund. Ingen större skada skedd utan bara ett litet märke, tur var väl det....

Inga kommentarer: