måndag, augusti 24, 2009

Det måste väl vara fantastiskt kul att jobba på förskola????

Tänk va dom måste få höra mycket roliga saker?? Sedan är det säkert väldigt slitigt också, men jag beundrar personalen på A och T:s förskola, så himla duktiga och goa.
Idag pratade jag med en på förskolan som berättade vilka roliga lekar Agnes och Tilda leker, väldigt mycket rollspel nu.
I fredags hade Tilda sagt.-Jag heter Nora och jag är 4 år, jag är mamma och har en bebis som heter Bebis och är 8 år.....Vad får dom allt ifrån??? Nora är säkert efter min lilla kusin som vi hälsat på några gånger, sedan är det väldigt stort och vuxet att fylla 4 (även om det är ganska länge tills dess) men de pratar mkt om, när jag fyller 4, DÅ skall jag göra si och så.
Många dagliga skratt blir det med 2 brutalt aktiva och för det mesta glada ungar.
ÄLSKAR ER

Inga kommentarer: