fredag, juni 19, 2009

Dålig på att uppdatera, här är en sammanfattning...

Hör säkert sommaren till, man är ute mer samt att mina goa ungar låter mej göra annat än att sitta vid datorn i köket vid läggdags...
En sammanfattning av veckorna som gått, jobb, jobbat extra, vart på jobbmöte, varit på utbildning en ledig dag och lite jobb igen. Låter väre än det var.
I lördags var jag och L (svägerskan) ute i Gbg och partajade och gick på konsert. Knappt borsan vågade släppa iväg oss, århundradets största virrpannor till storstaden utan koppel, men jag sa till honom att inte oroa sej för L, jag var ju med......Ja, just det sa brorsan!!!
Konserten var kanon, så rå go musik och folket på stället var skitcoola, allt från läder,gummi och lack till jeans och t-shirt. Efteråt drog vi med några snubbar till en klubb (Locus) och dansade. Sen trodde vi att vi missat sista tåget så vi ringde brorsan och bad om skjuts hem, men så kom vi på att klockan bara var 2, så då drog vi till ett annat ställe. Sedan missade vi sista tåget och fick ringa min stackars bror igen......Tur man har världens bästa syskon..love

Inga kommentarer: