onsdag, maj 11, 2011

5 år sedan var jag stor som en val....

....och låg och kämpade och slet på förlossningen. Var tvungen att läsa min förlossningsberättelse jag skrev i en annan blogg då och det är konstigt att det känns som nyss. Och imorgon är det 5 år sen ...Ibland känns det som man skulle vilja återuppleva allt igen, eftersom jag har en del luckor pga av överdosering av lustgas samt att jag var rätt borta eftersom jag blödde så enormt....
Här är länk om nån vill läsa om graviviteten och en med förlossningsberättelse och de första året.
http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b5574.html
http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-52/b5574.html


Då: På väg från BB 6 dagar gamla!

Imorgonbitti skall vi uppvakta de nyblivna 5-åringarna med macka och bulle, skönsång (?) och ett stort paket. Det var spända prinsessor som slutligen somnade ikväll, jämte varandra i samma säng, så söta....






Spända tjejer på väg till gympa!


Mysigt att sova jämte syrran, helst på golvet under skrivbordet!!

Inga kommentarer: