fredag, april 01, 2011

nu är jag här igen!

Har vart på g att lägga ner allt igen, för jag tar mej inte för att skriva.  Men nu kör jag en liten uppdatering då: Vad har hänt sen sist?
- Har lyckats gå ner drygt 15 kg med hjälp av smaskiga shakes och regelbunden träning. Nu har jag övergått till att äta god mat och använder mej av ungarnas tallsikar när jag lägger upp maten för att inte äta för stora portioner-smart! Har tom gått ner lite till!! Nu har jag bara 5 kg kvar till målet!
- Har fått sänka min blodtrycksmedicin pga kost och motionsomläggning och hoppas att jag kan ta bort den helt!
-Mina förut förhöjda kolesterol och levervärden är nu helt normala, bara på ett par månader! Allt beroende på att jag skippar skräpmat, godis o dyl och kakor/bullar.
-Blivit beroende av att sticka när jag ser på TV, alla alster kommer snart på bild. Det blir iallafall tröjor och boleros och koftor att mysa i.
- Har varit på en kanonkonsert i Fredrikstad norge med underbara Dan Reed, en artist som hade ett band på 80-90-talet , Dan Reed network som var förband till både Bon jovi och Rolling stones och en av de största hitsen var denna:

Vilken fantastisk artist och människa! Så här låter han idag;

-Idag har jag gjort en  stor bedrift (enligt mej själv) och det var att jag på första joggingrundan sen blodomloppet i maj 2010 (då jag stukade foten) joggade ca 4,8 km utan att ens gå en enda meter. Skitlångsamt på en ganska lätt bana men det spelar ingen roll!! Är så nöjd!!
Nu lovar jag att uppdatera lite oftare.
Kram och gonatt!!

Inga kommentarer: