fredag, september 11, 2009

Hoppas att lite vin och kvinnligt sällskap...

..kan bota min tristesskänsla. Den är enorm för tillfället. Instängd med 2 prickiga barn utan att göra något "vuxet" är tufft , istället har jag läst, degat, pärlat,ritat och kollat film så nu är jag döless på Molly Mus och tecknad Pippi. Tur jag har fått smita iväg och dövat det värsta med lite facebook och farmville....
Får jag gnälla lite till???
Ont i halsen har jag, kan det vara grissjukan tro??? Nä tror inte det, vem skulle smittat mej med den isåfall, jag har ju inte träffat någon nästan.
På tal om den så är jag inte så rädd för den, bara rädd att den skall komma vid fel tidpunkt för om 3 veckor åker jag, min familj + syskon, syskonbarn och föräldrar till Kreta på semester och j-lar om grisen hemsöker någon av oss 12 då.....Håll tummarna

1 kommentar:

Ina sa...

åh vad underbart att åka iväg på resa nu när hösten är på väg. Hoppas att du krya på dig och att det går bra för barnen trots alla prickar *vink*